Poradna Vodní filtry


Autor: JoeHahn | Vloženo: 08.11.2011 000 13:47 | Témata: Poradna Vodní filtry

JoeHahn

JoeHahn

Výměna displeje

V recenzích píše nějaká Martina, že při nefunkčním displeji stačí napsat výrobci a ochotně ho vymění... Nevíte o tom někdo něco?
Mám konvici z Aukra, na displeji mám po dvou měsících používání stejného filtru pořád 100%. Už tam bylo i 50%, ale pak se to zase vrátilo na sto... Displej jsem neresetovala.

  • Ludmila Kotalíková

    Ludmila Kotalíková

    8. listopadu 2011

    Dobrý den, ano je to tak. Pokud displej přestane fungovat stačí jej zaslat na adresu Potten & Pannen – Staněk group, spol. s r.o.
    Obchodní 110
    251 01 Čestlice.
    Tam jej celý bez problémů vymění, alespoň tak nám to bylo řečeno.
    S pozdravem,
    L. Kotalíková
    eČlovíček.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • eČlovíček

      10. listopadu 2011 - Oficiální zástupce obchodu eČlovíček

      Dobrý den, opravuji ještě předchozí odpověď. Výměnu displeje je nutné řešit s obchodníkem, od kterého jste konvici zakoupila.
      Ten pak výměnu vyřeší sám s výše uvedeným P&P.
      Tato odpověď, kterou jsme my obdrželi, byla určena velkoobchodním prodejcům.
      Omlouvám se tedy za dezinformaci.
      S pozdravem,
      L. Kotalíková


    • JoeHahn

      10. listopadu 2011 - JoeHahn

      Dobrý den,
      našla jsem si jejich email a zeptala se jich, jak to funguje, a odepsali mi, ať jim dám adresu, že mi nový meter pošlou. Takže asi ani nebudou chtít ten starý zpět. A ani jsem to nemusela řešit s tím, kdo mi to prodával ;) Ale díky.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.